Locatie
2610 Wilrijk (Antwerpen)
Als Payroll Officer maak je deel uit van een team van 15 collega's. Jouw specialisatie ligt op het gebied van payroll en administratie. In nauwe samenwerking met je collega's HR Officers en de Teamlead Payroll ben je verantwoordelijk voor een vlotte salaris- en personeelsadministratie van onze klant, inclusief bijbehorende correspondentie.
- Verantwoordelijkheden:
- Eerste aanspreekpunt voor HR-gerelateerde vragen van medewerkers, waarbij je zorgt voor een snelle, servicegerichte en kwalitatieve afhandeling van alle inkomende communicatie.
- Uitvoering van de loonadministratie voor het winkel- en magazijnpersoneel in samenwerking met het sociaal secretariaat, waarbij wettelijke en bedrijfseigen criteria gehanteerd worden.
- Controle en voorbereiding van lonen, inclusief planningen, afwezigheden, maaltijdcheques, ecocheques, enz.
- Beheer van personeelsdossiers en de database, inclusief in-, door-, en uitstroom documenten.
- Administratieve opvolging van hospitalisatie- en arbeidsongevallenverzekeringen van het personeel.
- Actieve deelname aan diverse HR-projecten.
- Actualisatie van HR-documenten en brochures.
- Bewaking van werkprocessen en bijdrage aan de optimalisatie van systemen, processen en procedures binnen de sociaal-juridische actualiteiten.
We Search
Je beschikt over een Bachelor in de HR of Payroll.
- Een eerste stabiele ervaring in Payroll of bij een sociaal secretariaat is een plu.
- Vloeiend in Nederlands en Frans.
- Actuele kennis van sociale wetgeving, ervaring met E-Blox is een troef.
- Administratief en stipt werken.
- Sterk in verantwoordelijkheid nemen, prioriteiten stellen en autonoom werken.
- Tactvol, discreet, service- en kwaliteitsgericht.
- Hands-on, proactief en oplossingsgericht.
- Accuraat, nauwkeurig, communicatief en gestructureerd.
- Teamplayer.
We Offer
Onze vacatures staan open voor iedereen, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst of handicap.